Klickedicken

2012-05-14
15:51:51

Fint hår!
Tänk att ha sådant här hår! :D Jättesnyggt! Man skulle iofs vara jätteblek för att det skulle vara snyggt. Typ likblek.
Alltså skulle jag inte kunna ha det... Är mer rosa, haha xD (nej, jag känner inte för att ha ett kilo smink för att passa i det håret.)
För övrigt fick jag för mig att jag äntligen var frisk i typ fredags eller lördags - antagligen önsketänkande - så jag typ betedde mig som att jag var det. Överansträngde mig nog, för nu är jag ännu mer ont i halsen. Känns som en klassisk Jenny-förkylning (Y)
Kanske är lika bra att ge upp. Jag lär ju inte bli frisk ändå? Eller så kan jag gå en kurs i hur man blir frisk hahaha. Om någon kan ge en sådan anmäler jag mig direkt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: