Klickedicken

2012-05-07
16:41:51

Måndag
Dagen började med att Historialektionen var inställd. Alla utom fyra visste det. Yay. Jag var en av de fyra.
Satte mig med Mia och försökte plugga lite kemi, så det var okej ändå.

Det blev bara en lektion idag, ändå var jag i skolan från åtta till två... Plugga när jag ska är inte min starka sida.

Det betyder att jag sitter här nu och har nästan gjort det kortaste av fyra kapitel som jag har prov på imorgon. Yay. Och jag kan inte koncentrera mig i mer än två minuter i sträck. Här är ett exempel. Jag skriver ett fult blogginlägg istället för att plugga på det jag ska, haha

Försöker också hitta människor som vill läsa tyska steg 5 på Fässbergsgymnasiet nästa år. Messa mig DIREKT om du vill gå det!

Imorgon är det slaget om innerstan också! Åh, det ska bli ROLIGT :D Ser fram emot det :3

Meeeen, nu ska jag satsa på namngivning av kolväten, estrar, etrar, alkoholer, aldehyder, ketoner och ah, ni fattar.
Hadet! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: