Klickedicken

2012-05-25
18:09:47

Matte C nationella
Idag gjorde jag Matte C nationella. Skönt enkelt prov! :D Trodde att det skulle vara svårare, men ah. Jag är glad :D Sedan var det iofs några uppgifter som jag hakade upp mig på och fick ta senare. Hade gjort PINSAMT idiotiska fel på båda två när jag kollade tillbaka. Tur att jag såg dem, haha

Trots problem med några uppgifter, kom jag ut från provet ca en och en halv timme innan provtiden var slut, så det var en del tid att slå ihjäl. Men det var okej, Vilma och Theo var också klara och satt och snackade med Lucas när jag kom. Diskuterade allt mellan himmel och jord (inte riktigt kanske, men MYCKET) och jag fick fina bilder på min arm! :D En vampyr med breda tänder, en krokodil och en svensk flagga. Sedan kom Jacob och vi gick och åt pannkakor i bamba. Sedan ut och satte oss på gräsmattan utanför. Efter ett tag när Lucas skulle gå hem till Gunnel-Maria (resten av hans klass skulle iofs också dit, men iaf) började vi andra kasta nyckelknippor. Vi fångade euhm de flesta iaf! När Degen kom kastade Vilma nycklarna till honom, men han fattade ingenting och fick dem på NYCKELbenet! Hahah, fett hårt var det också. Någon kastade också en nyckelknippa på mitt ben så att det började blöda. Hahah. Sjukt.

Kände att ååh, vad alla bryr sig om mina nycklar, men jag är lite hyper för att det är konsert ikväll! :D Ingen som vill gå med mig dock. Haha, forever alone. Men ah
Hadet gött människor!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: