Klickedicken

2012-11-18
17:04:38

Äta frukt?
Jag börjar fundera över allt jag har stoppat i min mun denna helgen. Börjar kankse bli dags att se över matvanorna och ändra lite. Haha
 
Om man bara funderar över vad som skulle vara godast att leva på, men inte tänka på vad som är nyttigt och inte och hur länge man håller sig mätt och så, skulle jag kunna leva på sallad, frukt och bröd. Det hade vart så sjuuukt nice. Bort med allt jobbigt fett, all mjölk och allt annat som är sådär.. inte gott, helt enkelt. Jo förresten, jag vill ha kyckling också. Det är gott.
 
Om vi snackar frukt gillar jag sharonfrukt (eller vad sjutton den nu heter...), mango är så sjukt gott också och gröna äpplen är en klassiker. Ananas är såklart gott också och päron! Jag älskar päron! Jag kan hålla på länge med det här, som nu kankse förstår. Alla som känner mig irl vet också att min absoluta favorit är bananer! Älskar bananer! Det är mitt knark.. haha
 
Att dricka mer vatten är en sån där grej jag alltid måste tänka på. Får sjukt ont i huvudet annars. Har gått en vecka med ont i huvudet nu och kämpar verkligen med vattnet, men det går ju sådär, asså. Får satsa lite mer på det. Haha, inser hur idiotiskt det låter, men så är det!

Kommentar:
#1: Natta

Bananer är feta och det är massa socker i äpplen haha :)

Svar: Ja, men det finns en massa vitaminer och annat bra i det! Sedan är fetthalten inte speciellt hög i en banan ;) Och sockret som är i är fruktsocker, som är mycket bättre än typ.. strösocker. Så ah.
Klickedicken

2012-11-18 @ 17:33:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: