Klickedicken

2012-11-10
20:26:13

Dark Tranquillity <3
Jag satte på TVn så var det ett program som handlade om Death Metal, Gothenburg metal och Black Metal. Fastnade jag eller? Klart jag gjorde!
 
Det senaste har jag lyssnat en del på sån musik vi dansat till på danslektionerna. Man har liksom behövt lyssna in sig på dem, så det har blivit rätt mycket av den varan och jag har till och med fått för mig att jag gillar musiken. Otroligt, men sant! Så nu när jag satte på TVn vad jag bara helt fast!
 
Dark Tranquillity är fanemej det absolut BÄSTA jävla bandet i HELA VÄRLDEN. Jag kan inte uttrycka i ord hur bra de är, och det har jag bara helt glömt av. Helt otroligt. Men nu MÅSTE jag bara sätta på en skiva av dem och njutaaaa... aah
 
Har för mig att de spelar både i sthlm och i Malmö i höst/vinter. Vem är på att åka till något av dem? Jag MÅSTE dit....
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: