Klickedicken

2012-11-04
12:20:00

Halloweenfest
Jag, fille, Julia och Sandra var på halloweenfest på Chalmers igår! Skojsigt. <-- fult, icke existerande ord
Först, i princip när vi kom dit, hittade vi en människa som var en exakt kopia av en kompis till oss. MÅSTE varit hans bror eller ngt, meeeen vi frågade aldrig. Illa. Men så var det. Annars träffade vi en del roliga människor, bland annat grannen i Beck! Bästa idén att klä ut sig till honom liksom! :D Hans "stänkare"-flaska var tom, så var ju bara tvungen att fylla på den åt honom. Han hade inte ens tänkt på att man kunde hälla ngt i den. Väg o vatten säger jag bara... haha ;D
Annars träffade vi ipren-mannen, som egentligen var en pingvin, men.. ah. Han var fan roligare asså. Kan inte berätta ngt specifikt så, men ah, niceare ba. :D Han säger något random till en orange tjockis, tjockisen svarar "jag pratar inte svenska" han ba "inte jag heller" och går. Stenseriös. (Fan va tråkigt det låter... måste lära mig att man inte ska berätta sånt. Man måste vara med för att det ska vara kul :x )
 
Täääänkte dela med mig av lite bilder från när jag o Fille skulle fixa lite... sår.. innan. 
Ignorera att jag ser smått efterbliven ut. Fokus på såret! ;D
 
Fille fyller iii
 
Nu börjar det få rätt färg :3
 
Filleees sår! Innan det kom klet-blod i ;3
 
Hoppas att alla har haft ett jäkla bra lov! :D
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: