Klickedicken

2012-11-29
21:20:49

Inget plugg mer på lääänge!
Wihoo! Nu är jag fan på gott humör! 
Skrev biologiprov idag, vilket betyder att jag inte har några prov, läxor eller redovisningar på en hel vecka! Helt otroligt!!
 
Nästa vecka är projektvecka, vilket betyder att alla treor på skolan ska jobba med sina projektarbeten hela veckan. Mitt och Vilmas är ju det bästa av alla! Jag är jättepepp på att spela in nästa avsnitt imorgon förmiddag! Ska kanske inte avslöja redan nu vad det kommer innehålla men kan säga att det kommer bli något med stående vågor och elektricitet vi spelar in imorgon!
 
 
Med den bilden har jag nästan sagt för mycket!
 
Men tar med mig kameran till labben imorgon, så kanske ni kan få en smygtitt på julkalendern redan då!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: