Klickedicken

2012-11-24
19:15:55

Lista... igen
Jag börjar missbruka det här med listor. Denna har jag snott från Natta.. Men asså det är asbra med listor när man inte orkar göra något vettigt. Dock tycker jag synd om alla som inte orkar läsa dem eller bara ogillar dem, när de kommer upp hela tiden. Aja. Tvingar ingen att läsa. Ni kan ju helt enkelt ignorera dem, så ingen skada skedd. Bra att jag är överens med mig själv om det. 
 
Kanske är bäst att jag slutar skriva meningslösa grejer innan ni tror att jag är schizofren och pratar med mig själv också.. haha
 
Allmänt
1. Är du singel? Jao
2. Är du lycklig? Helt jävla lycklig? eller bara nöjd? Asså oberoende av vilket så varierar det från dag till dag. Eller från stund till stund.
3. Är du uttråkad? Just nu är jag så sjukt uttråkad.
4. Är du ledsen? Nu? Nej :) Bara fett uttråkad. 
5. Är du italienare? haha, nej!
6. Är du gravid? Verkligen inte.
7. Är du full? nej
8. Är du en cooling? Jag börjar redan nu tvivla på de här frågorna...
9. Är du från Irland? wtf.. nej.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? nope

kärlek
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, det gör jag inte. Inte med mina erfarenheter, haha.
2. Har du nånsin blivit sårad? Vem har inte?
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? absolut! 
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Jao
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Jaao
6. Har du haft en hemlig beundrare? Om han var hemlig kan jag ju inte veta om det? Då hade han ju inte vart hemlig längre..? 
7. Är du kär? Nu? nej...
8. Vill du gifta dig i framtiden? Har faktiskt inte egentligen funderat på det.

10 saker två alternativ - antag att man MÅSTE välja ett alternativ, och bara ett... Annars blir det inte kul.
1. Kärlek eller lust? kärlek
2. Hår eller ögon? ÅH. SVÅRT. Asså... är alternativen inga ögon eller inget hår blev det ju omöjligt. Om det är fina ögon eller fint hår tar jag ögon
3. Katt eller hund? Uh.. katt? den är ju tyst, haha. Sedan är kattungar fett mkt sötare än hundvalpar. OCH de dreglar inte...
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? bästa vänner, helt klart! <3
5. TV eller Internet? Internet.
6. Coca-cola eller Pepsi? Pepsi. Usch, men hellre än cola.
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror ju på med vem! Men just nu hade jag verkligen inte orkat gå ut, så hemmakväll blir bra.
8. Pengar eller lycka? lycka, såklart!
9. Dag eller natt? Natt! Alltid natt <3
10. MSN eller mobil? Hahah, mobil såklart. :) Ska frgorna höra till nutiden skulle man behöva byta ut "MSN" mot "Facebook" och då hade det blivit svårare.. 

10 "Har du nånsin…"
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? neej.. inte vad jag kan komma på. SMITA hemmifrån har jag nog aldrig behövt göra.
2. Brutit ett ben? nej, som tur är!
3. Gjort nåt du ångrar? jaa, vem har inte? :(
4. Hoppat Bungee Jump? haha nej
5. Ljugit för någon du tycker om? Usch.. ja :/
6. Ätit en hel tårta? Hel? Jaa.. totalt i mitt liv har jag nog ätit flera hela tårtor, men vem sjutton skulle kunna käka en hel på en gång? :o
7. Gjort bort dig offentligt? haha, det har nog hänt ja...
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? -
9. Gråtit när ett husdjur dog? -
10. Velat försvinna? -

skit
Vad såg du på tv sist? TV, vete fan. Men ah. the Mask på dvd? (a)
Vems blogg läste du sist? Gaybloggen, hahah
Vad åt du sist? Potatis.. :o
Vem pratade du med sist? Mamma
Vem ringde du sist? Mamma, för att hon skulle hämta mig och Anna på Åby, haha
Vem messade du sist? Theo elle Vilma
Vad läste du sist "bok"? Felformulerad fråga?
Vem pussade du sist? :*
Vem kramde du sist? Mamma.. (Gud vad mammig jag verkar nu, haha)
Vem bjöd du sist på något? Anna? På en banan.. men hon ville inte ha... haha
Vad köpte du sist? En julklapp till Anna och en till mig själv! haha :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: