Klickedicken

2012-11-19
21:04:17

Lista
Jag erkänner. Det gick inte att sova. Det gör för ont i huvudet, så satte mig här lite till. Eehh, borde tänka om där, eftersom jag vet att det inte blir bättre av att sitta här, men det blir det av att sova. Ska bara göra ännu en hjärndöd lista...
 
Vad har du på dig? - Mysig liiila tröja, framför allt <3
Hur mår du? - Sjukt ont i huvudet, lite ont i halsen igen. Annars bra
Vad önskar du just nu? - Att jag slapp huvudvärken och kunde få de betyg jag vill utan att anstränga mig mer. Orkar inteee.
Vad ska du göra imorgon? - Skola, projektarbete, dansa och plugga matte. 
Och på söndag? - Så långt fram har jag inte planerat! Inte på en måndag som denna.. men jag kanske skriver min tyskaredovisning. 
Vem saknar du? - Just precis i ögonblicket? Lulle, Fille, Vilma, Theo, Ami, Sara, Natta, Jonas osv. Saknar fan ALLA just nu. KOM HIT OCH VAR MED MIG NU! <3
Senaste köp? - En banan, heh.
Vad skrattade du senast åt? - en massa knepiga biler jag, Anna och Moa satt och kollade på :3
Vad grät du senast åt? - Vet faktistk inte. :x
Vad läser du just nu? - Jag borde läsa 50/50 och damernas detektivbyrå.. meneeh.. nja.
Senast sedda film? - Åh, minne som en guldfisk här.. Jag vet inte.
Vilken svordom använder du mest? - Det här är lite dåligt av mig, men märkar inte att jag svär. Försöker sluta lite då och då, men det är svårt när man inte ens märker att man svär. Men skulle säga att det är fan, helvete eller jävlar som är de vanligaste. Bästa skulle vara att fråga typ Vilma eller Theo... 
Vem var den senaste som ringde dig? - Mamma ^^
Har du dejtat någon av en annan religion? - Assååå... religion är inget jag över huvud taget snackar om normalt. Men har inte dejtat någon asreligiös person, nej. haha
Senaste inkomna smset? - "Gymmat och sen handlat :)"
Vad stod de i ditt senaste skickade sms? - Hahahaha, jaaa.... "Ah, nice :) Btw, på tal om ingenting... Jag tvättade o när det var klart och jag skulle ta ut tvätten insåg jag att min bh, som var där i, hade suttit fast i luckan eller ngt, så den var typ helt sönder och luktade bränd metall. Så jäkla random :o haha" fråga inte...
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? - Matte. Lätt. Eller möjligen tyska 3 och 4. Man kom bara dit och chillade. Det var tider det! :D Nej, men liter mer seriöst. Matte är bäst :)
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? - Kändisar... vet att jag har blivit jämförd med någon, men kan verkligen inte komma ihåg vem eller varför. :/
Vad är du rädd för? - Ensamhet. 
En person du tycker är snygg? - EN? Nej, för svårt. 
Blir du lätt svartsjuk? - Neej, det skulle jag inte säga. Eller jo, om jag är på sånt humör blir jag svartsjuk på ALLT. haha. Men normalt, nej. :)
Din favoritkaraktär ur en serie? - Serier...? kollar verkligen ALDRIG på serier, så jag har inget svar alls här....
Vilket språk hade du velat lära dig? - Japanska och ryska. Det hade varit sjuuuuukt coolt! :3
Vart vill du åka just nu? - Något varmt ställe. Men då skulle jag behöva bli lovad att jag inte måste ta igen allt jag missar i skolan när jag kommer tillbaka. :p
Vad önskar du dig i julklapp? - Jag vet inte! Det jag hade tänkt önska mig kom jag fram till att jag ska köpa själv, för då blir det mindre än halva priset.. ;D Så jag måste komma på något nytt, men realistiskt. Funderar på en bergsprängare :D
 
Jaa, nu inser jag att eftersom jag har pallat sitta vid datorn och skriva lista hade jag ju kunnat plugga matte, men. Det kändes inte lika lockande. Det får bli det nu istället. :)
 
Kraaaam!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: