Klickedicken

2012-11-17
00:19:38

Listaaa

Ah! Kan inte låta bli! Ska fylla i ännu en idiotisk lista, bara för att. Och så fort den är klar ska jag gå o lägga mig och soooova! 

Ditt namn? - Jenny
Födelseår? - 94
Hur Lång är du? -  171-172
Spelar du något instrument? - Nej! Inte längre, men funderar seriöst på att börja spela gitarr igen. Någon som känner sig manad att vara min gitarrlärare? ;)
Dina första tankar när du vaknar? -  Jag vet inte.. brukar liksom inte vakna sådär plötsligt, så vet inte vilket som är en dröm och vilket som är när jag är vaken, haha 
Vart befinner du dig just nu? - Soffan utanför mitt rum
Biter du på naglarna? -  nej.. Verkligen inte
Vad har du för färg på trosorna? - Svarta, som typ.. alltid? 
Har du några husdjur? - nja... Anna har.. eller så kan man se henne som ett husdjur
Är du singel? - jao
Vem är snyggast? -  DET DU. Nej, men seriöst. Den är svår. Finns många jag skulle vilja skriva här, så ingen nämnd, ingen glömd
Vem vet mest om dig? -  Åh, jag vet inte. Många vet mycket, ingen vet allt
Vad vill du ha just nu? -  Tid. Känns som att dygnet inte räcker till. Hinner inte riktigt sova tillräckligt på vardagarnar, så blir aldrig av med min jävliga förkylning :(
Ditt mål i livet? -  Att inte vara slö, slapp och likgiltig. Nej jag vet inte. Må bra på alla sätt och vis. Känna i slutet att det här livet var verjligen värt att leva.
Rädd för? -  Att det ska hända någon jag gillar något hemskt och att tappa kontakten med folk när alla börjar på högskolor/universitet i knepiga städer! MÅSTE hålla kontakten! <3
McDonalds eller Burgerking? -  Ärligt? Inget av det.
Sjunger du? -  Varken gärna eller vackert.
Vad har du för skostorlek? - 39/40
Vill du gifta dig? -  Njaaeeooaa.. jag vet inte. Klänningen skulle ju vara fett fin, haha
Kommer du överens med dina föräldrar? -  det har hänt. Nej, men det händer oftare och oftare med åren.. :)
Din hårfärg? -  blond och lila för tillfället, men saknar fortfarande mitt svarta </3
Skor du hade på dig idag? - gympaskor.. det är så FULT, men det är det enda som inte fuckar mina fötter :S
Vad sover du i? -  sängen?
Kläder du har på dig idag? - vanliga.. kläder...? 
Favoritårstid? - Sooooommar!
Favoritmat och dryck? -  Mat? Har ingen riktig favorit, men sallad är ALLTID gott. Kyckling sallad eller sallad med räkor o kräftor eller sallad med jag vet inte vad. Det är alltid gott, liksom. Favoritdryck är.. vatten. haha
Hur svarar du i telefonen hemma? -  beror på vem som ringer
Hur svarar du i mobilen?
 - se frågan över ;)

Sov du ensam inatt? - Jao
Vad gjorde du kl 08 imorse? -  lyssnade på att väckarklockan ringde precis då.
Vad var det senaste någon sa till dig? - sa? Jag vet inte. Har chattat typ en timme efter att jag snackade med ngn irl, så jag har ingen aning :p
Druckit idag? -  vatten och sån där brustablett-c-vitamin-sak. Sjukt gott :3
Vad är det för väder hos dig just nu? -  sist jag var ute regnade det.. hoppas att det inte fortfarande gör det.
Godaste glassmaken? - :'( Finns ingen riktigt god laktosfri glass
Drömmer du mardrömmar? - Ja, om man räknar det jag drömde innan matteprovet som en mardröm. Jag gick genom mitt liv och löste alla mina problem matematiskt.. Med vektorer och skalärprodukter och jag vet inte vad... :s
Favoritklädsel? -  Beror helt på hur jag känner mig för stunden!
Favoritgodis? - BANAN!! <3 (låter det jag fyllde i när jag gjorde den här typ 2008 stå kvar....)
Hur många kuddar sover du med? - en och en mjukishund. Tycker den räknas som kudde också
Längtar du mest efter just nu? -  sängen... elller jullovet. Vara ledig skulle vara så sjukt nice nu.
Saknar du någon just nu? - jaaa! <3
Snus eller cigaretter? -  Frukt är mitt knark <3
Vill du ha barn? -  ouff, nej. Eller man ska aldrig säga aldrig, men nu känns det så sjuuuuukt avlägset. Så nej.
Längtar du till din nästa födelsedag? - nja.. inte sådär direkt
Tycker du att du har fin dialekt? - tycker jag pratar rikssvenska och inte har någon speciell dialekt, men jag vet inte? Gillar både göteborska och dalschlänska fett mkt <3 
Tycker folk du är snygg? - Näe, inte hört det iaf
Har du använt någon hårprodukt idag? -  idag? Nej
Vad har du för planer till helgen? -  sooova, kanske färga håret på Theo, kanske gå på öppet hus, kanske gå på konsert. Annars bara sooova
Viktigaste frågan, vem är bäst? -  Bäst? Åh, svårt! Kan SÅ inte välja en asså...

 

Sjutk seg frågegrej, men kopiera och fyll i vet ja! :D

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: