Klickedicken

2012-11-24
18:55:17

Meningslös dag
Idag känns det som att jag inte har gjort någonting.. 
 
Började dagen med att dra iväg och simma med Anna. Blev 1500 m, så det var väl bra. Packat med folk, för övrigt. Slutsatsen är alltså att man inte ska gå o simma en lördag. Inte ens på morgonen...
 
Städade mitt rum ganska grundligt när jag kom hem. Alla "viktiga papper" sitter i pärmar som de ska och så vidare...
 
Annars har jag bakat en morotskaka till mamma som ska bjuda sina gäster på den. Hoppas den blev bra, så att hon slipper skämmas iaf. Haha, nej, nu ska jag inte vara sådan... Det blev säkert bra. Om de gillar ingefära. haha :) Ingefära är bäst. Lär väl höra hostanden och fräsanden snart om de inte gillar den. De ska nog käka den inom en kvart iaf, haha.
 
Tror att jag ska dra till Anna och våldsgästa hennes teparty.. Te är ju gott, liksom.
 
Nej, men. Som ni ser har jag inte gjort någonting idag, så börjar bli lite.. rastlös. Samtidigt orkar jag inte göra något, så sämsta kombinationen. Någon som har tips på vad man kan göra då? 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: