Klickedicken

2012-11-21
18:04:42

Streetgänget!
Dansklass igår... Danserna börjar änna sitta nu! Då känns det verkligen som att man har lärt sig något. Jag menar, jag började dansa i början av hösten, nu har jag två danser och ska uppträda på Frölunda torg i början av januari! :3 
Visst att jag är sämre än många av de andra, men de har dansat mycket längre än så, så jag är glad ändåå. 
 
Dessutom tyckte "läraren" (känns fult att kalla henne det, menmen) att vi ska träna tillsammans utan henne en gång i veckan också. Gör vi det kommer vi bli ännu bättre och kanske få uppträda på fler ställen. Skitkul liksom! :D
 
Bilden lånade jag här.
 
För övrigt har jag världens träningsvärk i rumpan idag. Början av dansklassen igår var som ett militärläger... meeeen, träningsvärk är najs på ngt sätt. Det gör sådär gott-ont. Precis som nacken efter en konsert. Eller för den delen också blåmärken efter en konsert.. eeh. Ah, det där var bara en liten parentes.
Puss

Kommentar:
#1: Natta

Säg till när du ska uppträda i Frölunda ;)

Svar: Haha, I will.. Det är många som vill veta tydligen ;o haha :3
Klickedicken

2012-11-21 @ 19:44:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: