Klickedicken

2012-10-06
01:55:55

Alex och Axel på sticky
Iiiih! Eldrimner på Sticky! :D:D:D
 
Eldrimner var så sjukt bra att set finns inte! Tack vare Axel Widén blev det iofs ännu bättre! Alex o Axel som sjunger asbra musik tillsammans är sjukt svårslaget måste jag säga. På riktigt. Det har jag till och med på tröja! 
 
Och den är den ballaste Eldrimer/Zombiekrig-tröjan jag sett. Kanske inte snyggaste, men helt klart ballaste. Det kan inte vara annat när det är en egentagen bild på Alex och Axel på scen tillsammans!
 
(Detta är vad man inom mer vetande kretsar brukar kalla cirkelbevis och är en mycket trovärdig indikator på att jag borde sova några timmar innan jag försöker skriva det här inlägget.)
 

Men jag kan ju ändå bjuda på en bild på tröjan! :D
Ber dock om ursäkt för sjukt dålig bildkvallité. Tog den efter en ännu mer intensiv konsert för typ.. ett tag sedan. (Skulle gissa på knorrfest) Så var inte så med att jag ah... orkade försöka få någon slags fokus alls. Och att redigera en sådan känns ju tråkigt... så ah. Nä. Men så ser tröjan ut iaf! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: