Klickedicken

2012-10-18
18:37:46

Alles Lüge
Läste ut boken Alles Lüge igår. Den var.. lite intetsägande. Huvudpersonen är en 12årig tjej som heter Martina. Hennes syster tar droger men vill inte erkänna det för någon. Ändå vet alla om det, utom Martina. Och det var typ hela boken.
 
 
Hade muntligt "prov" på den idag. Det gick... bra tror jag. Den läraren är lite.. inte så exakt när hon pratar betyg. Det brukar heta att det "gick ju jättebra" med betoning på jätte, om man får VG på en uppsats. Oberoende vem som skriver, liksom. Men hon sa att att jag var bra, så jag är nöjd. Haha
 
Dessutom ska jag ha en presentation om ett tyskt band om ett tag. Tydligen bara jag o hon. Lääääskigt. Vet inte vilket band jag ska ta heller. Funderar på att ta typ ngt dåligt. Jag menar det enda tyska band som faktiskt är bra är Rammstein och det känns lite knepigt att snacka om dem. Tror inte det det finns så mycket att säga som är "passande" liksom. Just därför funderar jag på att ba ta typ Killerpilze eller ngt. haha, jag vet inte. 
 
Nu kanske jag ska börja plugga engelska. Har ju faktiskt prov på det imorgon! Gaaah! Sista provet denna veckan iaf. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: