Klickedicken

2012-10-31
23:44:55

Bloggbråk..?
Haha hur patetiskt är inte det här?
Kissie skriver att blondinbella har gått ner i vikt, blondinbella blir förolämpad och skriver att kissie lider av psykiska störningar. Amir rycker in och skriver en sammanfattning av det hela. Jag tycker att det är helt sjukt, men samtidigt rätt kul att det blir en sådan grej. Var fan kommer blondinbella ifrån och uttalar sig om psykiska störningar? Ur min synvinkel ser det ut som att Kissie vill att alla ska vara supersmala och vältränade, men det är inte blondinbella. När då bella (kände att förkortning av det idiotiska namnet behövdes) går ner lite i vikt känner kissie att hon MÅSTE kommentera det. Om hon gör det positivt eller negativt kan man diskutera, men bella är ju mer än lovligt lättretad verkar det som. Haha, varför bryr jag mig? Iiiingen aning, men jag tycker det är kul som fan. 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: