Klickedicken

2012-10-14
10:36:40

Det är svårt det där med spelningar.
Jag och Fille skulle gå på spelning igår. Som vanligt visste vi inte när de viktiga banden var på scen, men vi antog att det inte var före åtta. Det brukar det ju inte vara. 
 
När klockan var 19.20 fick vi veta att Zombiekrig gick på scen 19.10. I frölinda. Så ah, vi sket i det när vi fick veta att Eldrimner skulle spontanspela på Brewhouse en halvtimme senare. Så vi stack dit. "275 spänn, tack." Fick vi höra i dörren. Jaha, tack för den tänkte vi och åkte hem. 
 
När vi gick in på facebook när vi kom hem såg vi att de ville skriva oss på gästlistan så att vi skulle slippa betala så jävla mycket. Meeeen, det hade ju vi inte hunnit se innan vi gick. Surt som satan. Vi som hadr skojat om att det skulle kunna kosta så mycket som 200 kronor. Hahah, helt otroligt! Men här har vi en viktig anledning till varför man ska ha en något nyare mobil än min Sony Ericsson W890i. Haha, men jag älskar den. Trots att inget funkar. 
Ska SÅ bli en ny till nyår om jag vinner ett vad. Eller vad ska man kalla det? Ett vad blir ett bra ord. Ja. Jag ska vinna det jäkla vadet!
 
Men vi får bli bättre på att gå på spelning, jag o Fille. Just nu går det ju sådär. Meeen det blir Zombiekrig och Eldrimner den 28e december! :D haha

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: