Klickedicken

2012-10-30
01:50:55

Lista
Träffade Natta igår och det var även hon som inspirerade mig till att fylla i ännu en sådan lista jag brukar störa sönder mig på. 
 
Hur många sms har du skickat med din telefon? – 43025, så den börjar snart bli utsliten. Då skall också medräknas att jag har nollställt räknaren när den stod på något mellan 5000 och 10000.
Vem kramade du senast? – Wilma, tror jag. Btw, jag har kramat två Wilma/Vilma på en dag idag! :D
Vem kysste du senast? - Den du. Han var lång iaf. haha <3
När såg du din bästavän senast? - Idag, igår eller i fredags. Det beror på vem jag vill välja som "bästa vän" och välja vill jag inte, så räknar alla. :D <3
Din favoritfilm? - Någon Beck, kanske? Hahah, nej. Jag vet inte. Har ingen speciell. 
Din favoritlåt? - Ingen... Lyssnar snarare på band än låtar oftast, sedan ändras det helatiden. Dagens favorit är älskade "Burn me" av Marionette <3
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Stor? nej, det gör jag inte 
När vaknade du imorse? - först halv sju, sedan typ nio. Älskar att det är lov!
Gillar du hästar? - Nej, de lukat äckligt
Har du ett turnummer? Vilket? - njae, inte direkt. Men måste jag välja har jag tre. 13, 17 och 21. 
Vem hade du velat träffa just nu? - Det är många! 
Vilket är det bästa året hittils? - 2011, tror jag :3 
Är du kär? - nope..
När drack du alkohol senast? - Filles födelsedag, eller när det nu var. När Hannah var med...? 
Är du en rökare? - nej, aldrig varit och kommer aldrig att bli.
Föredrar du snus eller rökning? - Verkligen inget av det! ;o
Vad heter du i mellannamn? - DEN DU
Har du en blogg? – Haha, så meningslös just här att jag inte ens svarar på det.
Vilken klass går du i? - NV10b 
Thåström eller Håkan Hellström? - Eeeh, nej? ;D 
Göteborg eller Stockholm? - Gööötööborg. Eller iaf göteborgare. <3
Vart bor du? - 100 m från GBG
Vart vill du bo? - I en lägenhet i centrala Göteborg
Vem skrev åt dig på msn senast? - Säkert Joel, kan inte komma på någon mer jag snackar med som använder det där längre, haha :)
Vem skrev du senast sms med? - Jonas Pälsmössa! :D
Vem ringde dig senast? - Harald, kanske...? :)
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - Anna i fuuuuulaste mössan som jag tvingade på henne inne på HM tidgare idag, haha
Har du MVG i något? Isåfall vad? - Avslutade kurser? Haha, ja isf! :D Alla mattekurser hittills, tyska, kemi o biologi, bland annat! :D
Hur gammal tror du att du kommer bli? - Möjligen över hundra, om man kollar tillbaka på min släkt. Hoppas att jag inte blir så gammal iofs. Shit vad tråkigt när alla dör och man själv tappar syn och hörsel :s
Har du piercingar? Isåfall, vart? - Nej, tycker inte att vanliga hål i öronen räknas... Pierca naveln är la ngt att se fram emot, men innan ska det bli fler hål i åtminstonne ena örat! :D
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? – 212.
Är du vig? – Mycket vigare än för några månader sedan! :D Säger iofs typ ingenting! haha
Använder du hårspray? – Inte de senaste tre åren, haha ;o
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – ... 
Uppsatt hår eller hängande? - Uppsatt är ju fett mycket skönare, men alltid snyggare med utsläppt.
Vill du gifta dig i framtiden? – Sånt vill jag inte ens tänka på...
Vilken vän vet mest om dig? - Åh, så svårt. Ni alla vet nog lite olika, så jag kan inte säga vem som vet mest.
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - njae, beror la på definitionen av "vän" och att "inte tycka om".
Vem skrev åt dig på Facebook senast? – Natta, skulle jag tro, haha
Vill du bli modell? - Det är en gammal dröm som har gått över asså. haha 
Vad var det senaste du installerade på din dator? – hmm, det här låter så sjuuukt tråkigt, men gnucash. (Y)
Vem är den perversaste person du känner? – Åh, den var fan svår. Kunde jag läsa folks tankar hade jag förmodligen svarat annorlunda på det här. Man ser ofta på ett ungefär vad folk tänker, men om jag har tolkat någon fel så säger jag Natta och Sara eftersom de SÄGER vad de tänker. Ofta. Om jag får säga ett ord här så säger jag fan hatt....
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - Det som på just honom råkar falla mig i smaken
Favoritdryck? - Vatten. Alltid vatten. Eller möjligen apelsinjuice med fruktkött, bara den inte är sådär äckligt söt..
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? – Avatar och Marionette. De andra har ramlat ner. 
Vad ska du göra i sommar? – Jobbar hoppas jag
Klänning eller kjol? - Beror på tillfälle...
Har du varit med på TV? - neeej, det har jag inte
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? – på MORGONEN!?
Snyggaste kändisen? - Många kändisar är typ INTE så snygga. Snarare skabbiga... Usch. Det är dem jag tänker på när jag hör/ser ordet kändis. Så jag vet inte haha
Vart vill du resa innan du dör? - Något varmt och soligt ställe där man badar. Japan. och typ.. Moskva. 
Senaste personen som gjorde dig ledsen? - Sådant tar jag hellre med personen i fråga än skriver här...
Har du någonsin vart otrogen? – Nej, och kommer inte att vara det heller. 
Spelar du något instrument? - Spelade piano och gitarr. Funderar på att börja med något av dem igen...
Ska du tatuera dig? - Hade vart nice! Vet dock inte vad och inte var. Vill ha något litet och svartvitt iaf :3 (Nej inte typ pyttelitet så att man måste kolla noga för att se vad det är, men ah)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: