Klickedicken

2012-10-16
21:29:10

Oj vad jag inte har haft tillräckligt med tid för att skriva här!
...och det kommer inte bli bättre det närmaste heller. Tyvärr.
 
Har en del i skolan, så har knappt tid för något annat känns det som.
 
Meen var i alla fall o dansade idag. ÄNTLIGEN är vi klara med dansen! Sjukt nice alltså. Jag har ett fiiiint blåmärke på knät nu, haha. Kan i alla fall nästan göra en snyggare variant av bakåtkullerbytta! Ska försöka lära mig HELA koreografin också. När jag har tid, haha
 
Nu har jag i alla fall inte tid att sitta här o skriva mer. Ska gå o läsa min tyskabok som ska vara klar på torsdag. Den handlar om en liten tjej, vars syster tar droger, eller inte, eller så gör hon det ändå. Mycket virrigt. Hoppas det klarnar snart. Alles Lüge heter den, för den som undrar. 
 
Aja, haaaadet gött!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: