Klickedicken

2012-10-03
20:16:52

Studentmössor
Imorgon ska vi prova studentmössor! Det känns fett nice, man vet liksom att det snart är slut! På gott och ont... Min klass är grym och skolan också, men samtidigt ska det bli skönt att äntligen vara klar med skiten. 
 
Vad gör man efter gymnasiet då? Jag vet inte. Funderar på att ta ledigt ett år och jobba på lite random kul ställen om jag nu får något.. haha. Chilla på det liksom. Jag tror inte jag pallar börja plugga på Chalmers direkt. Är skoltrött redan nu och det har gått typ 6-7 veckor sedan sommarlovet tog slut. Jag menar, vad är det? Ingenting. Så ska nog ta ledigt... Jag vill samtidigt inte gå med massa folk som är yngre. Shit vad dryg jag verkar, men så är det. Samtidigt vet jag att det är många som tar ledigt och av de jag skrev in på Chalmers för några veckor sedan var det nästan fler 92or än 93or så det är nog okej ändå. Dessutom var det fett många som var äldre. Men det känns som att man slösar bort ett år på ingenting. Men.. så är det kanske inte ändå, för att man lär sig ingenting om man är för trött på det och inte orkar bry sig. Såå... jag tror att jag bestämmer det här senare! haha
 
Kan börja med att fundera ut vad jag ska skriva på min studentmössa! Typ Jenny NV10b blir la bra? Eller ska man ha vilket år också? woaaa.. Nu blev det också för svårt! haha
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: