Klickedicken

2012-10-03
15:46:13

Tiden rusar iväg!
Ojoj, tiden bara flyger iväg! Det är redan onsdag! 
Har haft mycket att göra både i måndags o igår, men kan inte komma på vad jag egentligen gjorde, mer än att jag var upptagen med det. Eeeh, det låtter vettigt, ja.
 
Igår kväll pluggade jag i alla fall psykologi inför provet idag. Nej, jag vet inte om det gick bra eller dåligt. Psykologi är så sjukt flummigt att man vet varken ut eller in. 
 
Det jag vet är att jag kom hem för typ tio min sen och nu tycker jag att jag är värd att slappa lite. Har två uppgifter kvar på matteläxan som är till imorgon och behöver inte (om man tänker på träningsdagbok-saken) träna ikväll. Är tro det eller ej redan uppe i mina tre pass denna veckan! :D Ett kanske inte riiiiktigt ränkas då det var typ ett varv i skogen... men det regnade, så ah. Skyller på det och går ut o springer en annan dag. 
 
Aja, nu tänkte jag kolla på typ ung o bortskämd eller ngt annat intelligensbefriat! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: