Klickedicken

2012-09-06
22:48:31

Dans!
Jaaao. Som rubriken säger är jag nu hemma efter två pass med dans efter varandra. Först jazz/showdans, sedan balett. Kul båda två! Men jag har sjukt ont i benhinnorna och ska, efter förslag från Vilma, kleta massa voltaren på och hoppas på att det blir bättre!
 
Showdansen var faktiskt riktigt rolig och jag och Ami är ganska bestämda på att fortsätta. Baletten däremot kan jag inte bestämma mig för om det var kul eller inte. Jag suger på det än så länge, men fortsätter man lär man ju bli bättre, eller hur? 
 
Det var lite nostalgi att komma tillbaka till sin gamla dasskola igen också! Insåg hur mycket tid jag har tillbringat där och hur mycket jag har älskat det. En annan otrolig sak var att en av mina gamla favoritlärare hade känt igen mitt namn när hon såg det! Jag menar.. Jag har inte haft henne i dans sedan jag var typ fem-sju år någonting och hon har haft huuuur många grupper som helst! Jag är grymt imponerad av henne. På ännu ett sätt nu för tiden. 
 
Ser fram emot nästa dastillfälle, nästa vecka nu! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: