Klickedicken

2012-09-09
02:10:58

Födelsedags-"fest"
Firade Filles födelsedag hos henne och kom hem nyss. Vi började med att baka en kladdkaka med chokladglasyr som blev otroligt misslyckad! Kladdkakan blev inte ett dugg kladdig och glasyren smakade salt. Haha, det var på något konstigt vis gott ändå!
 
Vi var ju såklart tvugna att gå och köpa godis och öl också. Bara för att Fille skulle få använda sitt leg på sin artonårsdag liksom. Det fula var att han i kassan inte ens frågade om det. Så hemskt. Men vi fick ju öl, godis och läsk, så det var nice ändå.
 
Det blev såklart en beckfilm också! Skrapt läge närmare bestämt. Sjukt bra är den! Precis som alla andra beck. 
Efter filmen delade vi på en slatt av något otroligt sött som smakade marsipan... Det var nästan för sött, haha. Men ändå gott liksom, om ni fattar vad jag menar. 
 
Sedan kom Hanna. Fettnice. Så vi snackade om typ allt och inget i två, tre timmar innan jag drog hem för att hinna sova ngt inatt. Vaknar ju som alltid runt sju... Men våra fina samtalsämnen..! Psykstörda människor, dreads, långa människor, inredning, ringa till läkare och massa annnat!
 
Värd kväll! Nu ska jag gå och borsta tänderna. God natt. 
 
Jag måste verkligen ladda min kamera! Det blir änna tomt på bilder utan den... </3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: