Klickedicken

2012-09-11
22:14:46

Köpenhamn 2012
På tal om bilder! Jag har ju inte lagt upp bilderna från Köpenhamn! Det blir oredigerade o fina.. haha. Jag orkar så inte redigera dem, tyvärr.
 
Invigning av hotellrummet, typ 
 
Alex... tror inte jag behöver säga mer?
 
Tycker den bilden beskriver första dagen rätt bra ändå :)
 
Gooodaste "frisk frugt" eller hur sjutton de nu säger... haha <3
 
Nya krafter efter en fika! 
 
Den bjuder jag på. Haha...
 
Är ändå rätt nöjd med den bilden, trots min skugga. Ami är tydlig och de andra suddiga... Älskar när det är sådär suddigt i bakgrunden! Sedan gör cykelkillen det bara bättre med sin min!
 
Disneyyyy!
 
Lite gemenskap vid vattnet.. Måste säga att jag är sjukt tacksam att Alex tog lite bilder också! Visst gillar jag inte att vara med på bild, men det är lite tråkigt om man vart på en resa och inte syns på en enda bild!
 
Ballaste biografen! :D
 

Dyyyraste Sushin!
 
Och sist, men inte minst; varför vi åkte dit! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: