Klickedicken

2012-09-05
07:59:16

Mattedag
Igår var en fetnice dag! Jag kan inte riktigt säga varför, eftersom jag inte vet vad som egentligen var skillnaden mot alla andra dagar. Mer än att den var väldigt nice! Haha
 
Jag insåg hur mycket knepiga, men underbara kompisar jag har! :D Ni är bäst! Favoritcitatet från idag var nog "Förlåt, men du ser lite bögig ut..?" hahah Utöver det går Carl estet och Hugo natur... Älskar när folk som inte känner varandra ska gissa saker om varandra :D
 
För övrigt var hade jag fem lektioner, varav två var samhäll/religion och tre var matte. Samhäll känns bara så hjärndött. "Nu ska ni få skriva fem ord på olika lappar... hitta på dem själva! Åh, det ska bli så roligt! ...just det! Här får ni fylla-i-pennor också! Går det bra med en brun?" Religion är lite kul! Än så länge iaf. Läraren är lite öppen liksom. Han är inte så jäkla fast vid sin grej att det blir tråkigt. Men det är la för att han är rätt ung? Skit samma. Det är lite kul iaf. Sedan all denna matte! Åååh! :D Ska kanske inte säga ngt än. Vi har bara fått böcker och planeringar i de två "nya" kurserna... men ändå :p
 
Just det! Vem ska på Fässbergs insparksfest på Sticky? :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: