Klickedicken

2012-09-09
11:47:53

Natta
Idag fyller Natta år! Grattis!
Vi var jättenära vänner tidigare, men nu ses vi inte speciellt ofta länge. Det är riktigt synd, för vi har haft väldigt mycket roligt genom åren! <3
I år har Natta tagit tag i ett problem hon pratat om så sjukt länge att det finns inte. Hon har velat gå ner i vikt och nu har hon verkligen kommit igång! Gick ner 9 kg på typ.. fem veckor. Eller vad var det? Jag är SJUKT imponerad av det! 
 
Nu ska vi ses på fredag för första gången på jättelänge och fira hennes födelsedag! Jag längtar verkligen dit! Men nu är födelsedagen idag, så jag säger GRATTIS på 18årsdagen, älskling, redan idag! <3
 
Här är mitt grattis från förra året, läs det! :D
 
Och lite fina bilder
Natta med lugg, som hon äntligen klippte för ett tag sedan! Tycker hon passar skitbra i det.
 
En bild jag tagit...
 
Bildbevis på att hon gick ner så mkt i vikt. :D

Kommentar:
#1: Nathaly

Haha tack! :)) ❤

9kg på typ 3 månader ;)

Svar: jaaja, men ändå! <3
Klickedicken

2012-09-09 @ 14:59:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: