Klickedicken

2012-09-26
19:16:41

Ordningsam eller inte?
Jag har alltid sett mig själv som en ordningsam person. Vill ha ordning o reda på allt hela tiden för att ha koll, liksom. Men jag börjar inse mer o mer att det bara är jag själv o möjligen min familj som har den bilden av mig. Kanske gaaaamla kompisar också? I vilket fall så har jag noll ordning. Jag menar, alla jag lärt känna de senaste typ tre åren tror jag tror att jag är sjukt slarvig. 
 
Grejen då är att det är jag. Fast jag vill inte vara det. Och ofta har jag mycket större koll på olika saker än man kan tro. Jag menar hela mitt golv är fullt med random grejer, men jag har full koll på var allt ligger. 
 
Det hade iofs varit så himla skönt om man kunde vara en sådan person som kan ha riktig ordning. Liksom så att det ser snyggt ut o så. Jag menar... om man kollar på mitt skrivbord på datorn...
 
Vem sjutton kan tro att jag har koll? Och alla öppnade fönster som syns längst ner... 
 
Målet för kvällen är att städa upp. Både i mitt rum och på datorn. Här ska bli orning på riktigt! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: