Klickedicken

2012-09-27
20:23:18

Regn, regn, regn
Gissa om det började regna när jag tänkte gå ut o springa? Klart det gjorde... Det regnar heeeela tiden, så när har gud tänkt att jag ska springa? 
 
Är det en framkomlig ursäkt till gympaläraren när man inte har tränat på en vecka? "Men gud ville inte att jag skulle springa, så han lät det regna"
 
Nääe, jag tror inte det funkar. Får hoppas att det inte regnar i helgen!
 
Vad gör man när det regnar ute då? Jag satte mig och pluggade matte! Känner mig duktig! Blev inte så väldigt länge, men ändåå. Fick liite gjort. :)
 
Jag började på matte diskret-läxan också, men fattar aldrig de uppgifterna, så jag la av. Jag menar kolla uppgift 4 och 6.. Jag fattar inte vad de vill ha! Jag menar; det är lite skillnad på om han vill ha en gubbe av varje sort eller vill veta i hur många olika ordningar han kan skicka sina anbud. Btw, vad är ett anbud?
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: