Klickedicken

2012-09-22
13:25:54

Spelningen igår!
Igår efter fiskningen (kan man säga så?) och efter att jag vart hos Theo drog jag hem och snackade lite med mormor och morfar. Det var grymt längesedan jag såg dem, så det var niiice!
 
Sedan bar det av till stan för att träffa Natta. Grymt att göra det lite sådär halvspontant :D Köpte lite träningskläder och kollade på en klocka till Natta. Såå kul att ses igen! Trots att det verkligen inte var länge sedan sist! :D
 
 
När jag kom hem efter att ha dampat på min telefon igen (har bytt sedan igår, men den här är ändå sämre), träffade jag Fille. Vi skulle egentligen göra fruktsallad och kolla på Matrix, som förr.. <3 Älskar när man har sådär gamla kompisar med knepiga minnen och ba "aaah, men vi gör sån fruktsallas som för typ sex år sedan!" 
 
Meeen nu blev det ingen film, för att Fille hade fått veta att Daniels band skulle spela på Teen Dream redan klockan åtta, så vi drog dit. Heeelt okej band. Lite sämre live än när vi kollade på fb. Men ändå nice. Snackade med en tjej som är typ.. på massa spelningar också. Vad hette hon nu då? Miranda? Rätt nice människa, det lilla vi snackade :)
 
Nästan direkt efter Daniels bands spelninge kom Joels band. Dyddomn. Så hängde med dem, försökte hitta en skruvmejsel och lite sånt. Och snackade skoj grejer. Fett. Sedan kom George med bil. Fick ett sms innan där han frågade om det fanns parkeringsplats. Jag o Fille ba "eeeeeh... ingen aning?" innan vi insåg att det är en sjuuuukt stor parkeringsplats precis utanför. Man har sådan koll... Fidde kom också från ingenstans! Det var jag inte beredd på. Men nice med så mycket roligt folk :D
 
Jag blev bandets privata frisör också! Det var nice! Robert fick en inflätning från nacken till pannan eller vad man ska säga. Det gjorde iaf att han bytte namn till "enhörningen". Är lite besviken på att han inte behöll frisyren till spelningen. Meeeen Oskar fick en.. eller ah.. tre, fyra skitsnygga flätor! De fanns inte heller kvar länge haha.
 
Okej, fel håll.. men aah. Kommer kankse fler bilder senare om jag får av någon som har :D
 
När det äntligen var dags att gå upp på scen hade stället typ utrymts och det var jag, Fille och George i publiken och fyra pers på scen. Det var lite illa. Meeeen de var sjukt duktiga och jag tyckte de var mycket bättre live än om man kollar på typ youtube :3 Bättre med Joel på sång också än typ han.. andra som var innan.. Förlåt, men sant. Haha :p De var feta på både gitarr o bas också! Gitargresjet hade jag aldrig kunnat spela ens när jag spelade som mest och älskar bas sådär när man spelar.. jag veeet inte. Kan inte beskriva utan att visa med händerna. haha :)
 
Hängde en på stället ett tag efter också och skrev autografer. haha. Sedan bar det av till bilarna. Feeett. Slippa ta bussjäveln hem! :D
 
Det var en feeet kväll, även om jag kanske inte kunnat förmedla det i det här inlägget. Det enda som kunde varit bättre var om det vart mer publik när Dyddomn spelade. Annars perfekt. Skulle vara kul att träffa dem igen. Allihop! :D <3

Kommentar:
#1: Joel

Som vår privata frisör kan du ju hänga med på turné om det blir någon sådan :P

Svar: Lätt att jag ska! Säg bara till när det blir så är jag på! :D Men då får ni ha de sjuuuukt fina frisyrerna på scen också! ;)
Klickedicken

2012-09-22 @ 21:42:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: