Klickedicken

2012-09-11
21:46:34

Springaaaa!
Jag tänkte gå ut o springa en runda i skogen sådär på kvällen liskom. Då när det inte regnade... Men allt verkade gå emot mig!
 
Först hade Annas #%*€"!"4#"! kanin bitit av en bit på mina nya, superbekväma, alldeles perfekta springskor. Jag kan erkänna en liiiiten överdrift, men jag gillar dem och det är inte okej att kaninen käkar upp dem när de står i hallen!
 
Men okej, den var ingen varken stor eller viktig bit. Så jag promenerade upp till skogen, tänkte att det borde vara bättre för alla konstiga åkommor jag har att springa i skogen än att springa på asfalt, men det hjälpte inte nämnvärt. Hade kanske sprungit 700 meter när det verkligen inte gick mer. AJ MINA BENHINNOR. Vad sjutton gör man åt saken? 
 
Jag kompenserade med att springa *hrm* gå *hrm* dubbelt så långt o hälften så fort. Haha, sämsta grejen, jag vet. Men bättre än samma sträcka hälften så fort, right? Jag behöver en riktig lösning på problemet. Har haft skiiiitont i typ en vecka. Vilma kom med förslaget att kleta på voltaren-klet. Jaa, det hjälpte kanske liiiiiiite. Men ah. Annars verkar det vara sådan svindyr tejp som är vävd på korsen o tvärsen o jag vet inte vad. Några andra förslaaaag?
 
Nu känner jag att det blev oseriöst här. Haha. Det som ÄR seriöst är att det gör ont och att jag kommer få damp.
 
Om jag inte hade behövt springa ner i källaren för att hämta min kamera hade ni fått en bild på min ledsna sko. Meeeeeen ah. Nej.
 
God natt. Puss! <3

Kommentar:
#1: Nathaly

Har Anna skaffat kanin? O.o

Svar: Jaaa... hon köpte den i typ maj. Ofta du inte vart här sedan dess :O
Klickedicken

2012-09-11 @ 23:37:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: