Klickedicken

2012-09-18
21:33:12

Street
Min och Amis jazz/showdans-grupp lades ju ner, så vi testade street/jazz idag istället. Helt sjukt svårt!
Till en början var man ju inte med på noterna en sekund, det gick skitfort och man kände sig asdålig. Mot slutet gick det ju att nästan hänga med i typ halva dansen! Haha, jag är sjukt nöjd, även om det låter dåligt. Jag menar, det här var en fortsättningsgrupp, som dessutom hade dansat två veckor på den här dansen.
 
Ami är opepp på att dansa vidare i den gruppen och den andra tjejen som också var nybörjare visste inte riktigt. Jag är lite pepp ändå. Trots att jag är helt klart sämst i gruppen. Om de inte stör sig på att jag inte kan är jag så på! Haha
 
Meeen.. jag får se hur det blir. Ska tänka på saken...
 
Hörs!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: