Klickedicken

2012-09-25
19:56:54

Tiiiiisdag
Mattetävlingen gick ju.. jag vet inte. Men det var fett roligt!
När Stig kom in för att byta av Gunnar höll både jag o Ami på att börja skratta ordentligt. Säkerligen var några fler i samma sits, men jag kollade inte. Var för upptagen med att inte skratta. Konsitgt nog åt inte Stig en enda macka, vad jag såg.
 
När jag kom hem fick jag världens ryck och gick o la mig o sov i soffan. Asskönt! :D Men det gör också att jag har allt kvar som jag skulle göra då...
 
Jag har vart o dansat också. Madde förvånar mig varje gång vi ses! Nu kom hon ihåg vilken grundskola jag har gått i och att jag tydligen var dörr på en uppvisning. Det sistnämnda minns jag inte själv. Vet att jag har varit både hus och mat, men dörr!?
 
Aja, det är fett svårt att hänga med alla andra som dansat längre, men det går ju bättre o bättre! :D Hittade en till tjej som är ny! :D Klara heter hon. Det säger ingenting, men det är det enda jag vet om henne mer än att hon verkar trevlig och har dansat balett i sju år, så aaaaah.
 
Nu ska jag inte sitta här o skriva osammanhängande saker. Ska ta ett fotbaaaaad och plugga lite istället.
Puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: