Klickedicken

2012-09-13
20:34:25

Träning
Igår var jag så sjukt sur på en sak att jag bara var TVUNGEN att gå ut o springa av mig. Jag älskar att det funkar. Man får ut all ilska på att ta sig fram snabbare än man orkar, typ straffar sig själv, fast ändå tvärt om. Nu blev det för luddigt?
 
Kontentan var att det går så mycket bättre att springa när man är förbannad och när det går bra blir man glad. Alltså ska man springa när man är arg!
 
Idag var jag på min andra Jazz/Showdans-lektion och nu var vi bara tre pers, så de ska lägga ner gruppen! Vi tre kom överens om att gå Jazz/Street istället. Jag har för mig att den hette så, men det låter la rätt konstigt? Typ som balett-stepp eller ngt? Aja, det blir nog bra. Träffade Madde, som jag berättade om förra veckan, idag! Hon ba "Hej Jenny!" och snackade som att vi sågs igår senast! Älskar sånt! :D:D
 
Funderar på att börja Zumba med henne som lärare på måndagar halv sju... Någon som är på isf? Faaast.. Mias konditionsträning kanske är mer värd iofs. 
 
Jaaja. För övrigt tror jag att jag håller på att bli sjuk igen, så ska sova och följa Cammis goda tips. Kan du det inte känner du henne inte! "Ät C-vitamin!" 
 
Ja, varför inte? Alla verkar vara småsjuka nu.. Så ät c-vitamin nu allihop! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: