Klickedicken

2013-04-29
16:51:38

Baleeeen!

Har äntligen köpt biljett till balen!! :D det var ett jäkla problem att förklara hur vi ville sitta o vem som går med vem osv. Sjukt krångligt ❤

Måste köpa skor också! Det är lite svårt med skor... Har jättesvårt för att hitta skor som jag kan gå i eftersom jag har problem med mina leder i fötterna. Sen får de inte vara för höga (har lättare att gå om det är värsta platån, för då blir skorna stelare o lederna gladare). Oj, flumm. De får inte vara för höga, för jag har alltid vart lite knäpp på att jag är för lång och vill ABSOLUT inte vara lika lång som min "baldejt". Han ska liksom vara längre, annars blir det fel! Och han är nog bara tio cm längre. Typ.

Om någon vill kolla på skor, hör av er! :D


Kommentar:
#1: Susanna

Vi ska sååååååååå handla skor! :D

Svar: Jaa! :D
Klickedicken

2013-05-02 @ 22:02:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: