Klickedicken

2013-04-13
14:30:12

Det lönar sig
Nu tänkte jag skriva ett inlägg om att det lönar sig att plugga, meeen... Den här grejen jag fick MVG på var oförberedd. 
 
Där försvann min idé. Men ah, det är ändå bra att plugga! Rent logiskt borde det ju gå bättre på proven om man pluggar. Enda gången det faktiskt har stämt för mig var slutproven i Kemi A och Biologi A. Då pluggade jag tro det eller ej in hela kurserna. Och fick MVG på slutproven! (Y)
 
Tänkte köra en favorit i repris med Matte diskret nu, meeeeeen har inte jättemycket tid på mig. Provet är på tisdag och skasnart börja. Ska på utbildning hela dagen imorgon så har bara typ idag. VARFÖR HAR JAG DÅ INTE BÖRJAT!? Ja det kan man fråga sig.. ska gå o göra det nu!
 

Kommentar:
#1: Susanna

DU ÄR GRYMT GRYM!

Svar: Tack! :D Blev fett förvånad när hon läser upp MIN text som exempel på en bra text! :D
Klickedicken

2013-04-14 @ 14:00:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: