Klickedicken

2013-04-12
23:29:30

Let's dance
Har nyss kollat på let's dance och inser hur mycket allt egentligen beror på dansaren. Visst spelar det roll om kändisen vill och kan lära sig, men det beror ju mest på dansaren, det är ju alltid samma dansare det går bra för varje år. 
 
Tobias Karlossn är (fortfarande) min favorit, som så många år tidigare. Han får de mest random deltagarna i hela programmet och de blir skitduktiga. Han vann med Mat-Tina något år och han fick till och med Henemark att faktiskt dansa förra året. I år har han curlingdrottningen Anette Norberg och det går ju inte direkt dåligt för dem. Helt fantastiskt! Han är så COOL! :D
 
Den här bilden tyckte jag var lite trevlig! Hittade den på Tobias blogg på finest.se
 
En annan dansare som är cool och som det går bra för är Cecilia! Hon är sjukt cool och hon är den enda av dansarna som vunnit två gånger! Hon är också bra på att lära ut och är helt enkelt stencool..! 
 
Sedan finns det alltid de som är sämre. Känns alltid lite kasst att nämna folk som är sämre, men Oksana är kankse inte den bästa för programmet. Hon dansar sjukt bra, såklart, men hon syns kanske själv lite för mycket. De andra ser alltid till att danspartern ska synas eftersom det är han/hon som ska lära sig, men hon är framme mycket själv. Fattar hon bara den grejen kan hon säkert också bli en bra let's dance-proffsdansare!
 
Menmen. Tobias är min idol! Ballast av alla! Sen är ju Tony an favorit som alltid, haha. Okej nu nördar jag. heh. Så ska inte säga mer nu, puss. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: