Klickedicken

2013-04-27
13:46:09

Lista
Ligger hemma och är sjuk, så tänkte fylla i en fjortislista! Orkar liksom inte tänka, det går inte ändå. Listan snodde jag av natta ;D
 
KÄRLEKEN
Har du hittat den rätta killen? hittat o hittat? Kanske det
Har du en kille just nu? neeej..
Om du har/hade, skulle du tillåta honom ta på dig? haha ja? Jobbigt om man hade svarat nej xD
Kyssa dig på halsen? Jaa
Kyssa dig på munnen? jaa
Kyssa dig på kinden? jaa
Gillar du någon? Kanske deet
Har du vart ihop med någon för inte så längesedan? nope 
Vad heter personen du gillar? Deeeet vill jag inte dela med mig av! ;)

SKOLAN
Går du i skolan? Jaa, 33 dagar kvar innan sommarlovet! 
Har du någon gång skolkat? haha det tror jag alla har gjort någon gång..
Har du varit i skolan idag? Nej, det är lördag OCH jag är sjuk ;p


TELEFON/MOBIL
Vem ringde du senast till? Anna <3
Vem ringde dig senast? Mamma skulle jag tro
Vem sms:a till dig senast? Natta
Vem sms:a du till senast? Natta. Asså våra diskussioner XD

ÖVRIGT
Är du hungrig just nu? Nää, åt precis lunch :) 
Vad är klockan nu? 13.29
Vilka sidor på Internet e du inne på just nu? blogge, bloglovin, facebook och hotmail. :p

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din mamma? hon satt nyss på mina fötter, nu sitter hon fyra meter bort o spelar piano så ah :3
Hur länge sen var det du träffa din pappa? i onsdags- eller torsdags kväll :)

SPORT
Går du i någon sport? Jaaao
I så fall, vilken/vilka? streetdance! :D
Trivs du med den sporten? Jaa, annars hade jag väl inte hållit på med den?
Tycker du att den sporten är rolig? Var inte det samma fråga? :o
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? och det här var VERKLIGEN samma fråga som den över :o Ja, jag gillar streetdance, jag blir glad av det och den är kul och ah. haha 
Hur länge har du hållit på med den sporten? sedan i september! Men dansade som liten också. Det var iofs inte alls samma stil då, men ah :)

ÖVRIGT
Gillar du punk-stilen? JA :D <3
Har du sminkat dig idag? Nääe. Gjorde inte ens det igår när jag var i skolan. Tror det var första gången på många år jag var i skolan utan smink. Typ första sedan sjuan?
I så fall, vad för smink? -

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? nää, mamma slutade precis spela piano
I så fall, vilken låt för tillfället? nyss var det Night and day. Vet inte om den heter det på riktigt dock XD
Vad gillar du för musik? metal! Death, gothenburg, trash osv. Bara inte powermetal liksom.

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? aa, det skulle jag tro 
Har du fler än 3 jeans? jeans.. definition? enligt min definition kan de ha vilken färg som helst. isf ja. Annars nej, haha 
Har du fler än 5 tröjor? Jaaa
Har du någon märkes väska? Nej.. 
Har du en vit bh/topp? Haha, ja det har jag ^^
Har du en svart bh/topp? Jaaooo
Har du märkes jeans? näääee.. Asså det här med att lägga mycket pengar på kläder är inte min grej!
Har du märkes tröja? nej
Var brukar du handla kläder? H&M! hahah billigt. och så har jag aaaalltid massa rabatter där, så det blir ännu billigare. Tråkigt att grejerna kanske inte håller skitbra, menmen

SMINK/HÅR
Använder du mascara? Normalt gör jag det. 
Andväder du Wax? nej
Använder du kajal? Åhhh, det var längesedan! </3
Använder du hårspray? nej
Använder du volymspray? nej
Andänder du mousse? nej
Använder du deodorant? haha, vem gör inte? Alltså ja, det är klart jag gör ^^
Använder du parfym? nääe
Använder du täckstift? näe
Använder du läppglans/läppstift? näääeee
Andvänder du foundation? kan hända om det är ngt speciellt!
Använder du rouge? neej
Uppsatt hår eller hängande? Snyggare med hängande, men bekvämare med uppsatt!
Plattar/lockar du håret varje dag? Nääe, försöker orka borsta det varje dag. Jobbigt nog ^^ 
Duschar du varje dag? näe, eller kanske. Jag vet inte. Är inte så planerad av mig XD
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? omg... nej. Jag målade tånaglarna senast för.. en månad sen? eller ah. Det var inte ens jag själv som målade dem! :o 
Smörjer du in hela kroppen varje dag? nej, men kanske borde. 
Målar du naglarna? om jag hinner och orkar gör jag det! har inte blivit på länge nu.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: