Klickedicken

2013-04-13
04:45:00

Lista

Hej inget liv! Nu på min lediga kväll har jag suttut o fyllt i en sån här pissig lista. BRA JENNY! Men ni får stå ut

1. Vilka svordomar använder du mest? oh, det vågar jag inte tänka på! Jag svär såååå mycket mer än jag borde! Det har ju såklart blivit en vana, så jag tänker inte ens på det längre. Måste sluta. Ska köra en avvänjningsperiod nu! Säg till mig varje gång jag svär! Okej? <3

2. Äger du en iPod? jaoo, en ipod nano, grön :3

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Oftast någonstans mellan 06.20 och 06.40

4. Filmer eller TV- Serier?  Näe... Eller jo. Filmer! 

5. Blondiner eller brunetter? Bloooondiner! Men brunetter är ju också fina. Man ska oftast ha sin originalhårfärg, det brukar vara finast ;) 

6. Vad tänder du på för tjejer/killar? Assååå.. det är ju så olika. Har ingen speciell grej. Det beror ju på vad som utmärker just den personen och så...?

7. Favoritserie? Nääe. Har ingen ^^

8. Vilken var den senaste filmen du såg? Helt ärligt? Jag kommer inte ihåg....

9. Du får spendera en dag med en kändis, vem? Eftersom frågan kommer nu... TOBIAS KARLSSON. Susanna vet. Tony Irving funkar också. 

10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Wooooow... svårt! Jag vet liksom inte vad jag önskar mig i studentpresent ens för att det känns som att jag har allt man kan köpa för pengar som jag vill ha. Det skulle vara en lägenhet då, men ah. Det jag helst vill ha just nu är en jäkla massa extra tid och det går liksom inte att utöka dygnet med x antal timmar ens om man vinner på lotto....

11. Har någon någonsin kallat dig lat? Nej, inte vad jag kommer ihåg faktiskt! 

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? neeeej

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? In flames skiva... den som kom ut typ 2008. Den känns fortfarande som "den nya skivan" för mig, men har hört från en relativt säker källa att det finns nyare. (Sorry Matz att jag kallar dig relativt säker, men det lät bättre!)

15. Snyggaste kändisen? Hahahahhaha, Susanna... TOBIAS KARLSSON!

16. Många vänner eller få riktigt nära vänner som du litar på? få som jag verkligen kan lita på! Och det är det jag känner att jag har så jag är sjukt nöjd med det liksom!

17. Vad åt du till frukost senast? råggröt, avokado och kesoooo <3

18 Använder du huvtröjor? Jaaa, men inte alls så mycket som förut!

19. Kan du vissla? jao, men gör det liksom aldrig

20. Instagram vs. Facebook? Facebook. Lätt :)

21. Vilken är din favorit attraktion på grönalund? Har aldrig varit där.. men på liseberg var det topspin. Eller vad hette den. Den som var som en stor soffa som snurrade upponer o grejer.. gnisslade som satan gjorde den också...

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Jaaa, det är alltid någon som pratar bakom ryggen. Tror att det gäller alla. Tyvärr. 

23. Vilket riktnummer befinner du dig i? Det du!

24. Hur många minuter tar det till skolan för dig? tre till bussen, åtta på bussen och kanske fem från bussen. 16 min då. Sen beror det ju på hur länge man behöver vänta och hur fort man går, men ah :)

25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? Hmm.. 4km?

26. Hur många syskon har du? två!

27. Är du blyg inför det motsatta könet? Beror på om jag känner vederbörande. Är fan alltid blyg inför folk jag inte känner, oberoende av kön. Eller nä.. det beror på.. JAG VET INTE.

28. Vilken film kan du alla replikerna till? Tjenare Kungen! <3

29. Fredag vs. Lördag? fredagkväll är bäst <3 

30. När flög du senast?  När jag o Fille åkte till London! Vet inte när det var, men ah. FILLEEEE, vi måste resa någonstans! <3 

31. Hur många bollar kan du jonglera med? hahhaha, vill inte ens testa XD

32. Läser du för skojs skull? Som det är nu, NEJ. Men skulle kanske göra det om jag hade tid och orkade skaffa glasögon haha. 

33. Pratar du några andra språk? ja, det gör jag väl...

34. Diskar du din egen disk? haha diskmaskin?

35. Har du gråtit offentligt? Jao.. 

36. Har du en stationär dator eller en laptop? laptop, såklart!

37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Jaa! Jag gillar att lära mig nya saker! :D

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Vill pierca mig.. sen.. när jag tycker att det passar så att säga. 

39. Är du blyg? Jaaa, det kan man nog säga. Fast ibland glömmer jag att vara blyg eller vad man ska säga och kan snacka på som fan med "främlingar" :o

40. Kan du kasta macka? haha nej :o

41. Vad föredrar du för musik? Metaaaaaal. Men även annan musik. Det beror liksom på om man bara ska lyssna på den eller om man ska göra ngt annat med den typ.

42. Vad har du med dig in på bion? Banan och vattenflaska är en klassiker! 

43. Grundskola vs Gymnasiet? Gymnasium! Älskar att det äntligen är lite kul matte och framförallt att det är MER matte. Kan inte riktigt vänta tills det är matte typ alltid! :D

44. Har du dejtat någon av en annan religion? nääe

45. Vad har du för väder? typ.. svart. så vet inte ^^

46. Vad hette du på playahead? vet inte om jag ens hade det... kan ha vart så att jag hade, men aldrig var inne nämigen. I så fall hette jag kanske klickedicken. Meeeen.. kankse inte hade kommit på det namnet då och om jag inte hade det har jag ingen aning. 

47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? typ Matte? Nej men jag gillade slutet på Matte breddning A, faktiskt! Början på breddning B däremot var tyvärr förjävlig.. menmen. Matte iaf. :)

48. Gillar du att flyga? Gillar o gillar? Nej. Men jag är ju inte rädd för det och ogillar det inte heller. Lite jobbigt med lock för öronen dock! Blir aldrig av med det! Usch.

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? asså, det kan jag inte riktigt säga. Kan liksom inte välja ut en eller två grejer. Det blir konstigt!

50. Vad äger du för mobil? iPhone 4s

51. Vilken är din favoritlåt just nu? Hinner inte lyssna på musik känns det som! Men den jag lyssnar mest på nu är Dagerously in Love av Beyoncé... Vill verkligen inte säga att den är bra. Men det är den enda jag lyssnar på känns det som :s

52. Gillar du din boende-situation?  Läste "bonde-situation"! Jag  ba WHAT!? Jo, men jag gillar att var icke-bonde. Det känns bra. Rent och så. Slipper koskiten.

53. Vilken är din mammas hemstad? Göteboooooorg

54. Din pappas hemstad? Min hemstad ;)

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? fem timmar en natt är helt okej, men ska det funka mer än en dag och när jag går i skolan behövs fan åtta. 

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Just nu? Som fan. 

57. Är du duktig i skolan? Duktig vet jag inte, är rätt trött på det. Men försöker iaf!

58. Vilken är din favoritfrukt? ååååh, fukt! BANAN OCH MANGO <33 

59. Äger du en systemkamera? Jaaaa, en canon <3

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20. OMG JAG FYLLER TJUGO ÅR NÄSTA GÅNG. Jag är gammal...

62. Tror du på gud? Haha, nej ^^

63 Matte vs. Svenska? Onödig fråga, matte såklart.  

64. Var vill du helst bo? Typ där jag bor känns rätt bra om jag ska gå på chalmers liksom ;) 

65. Har du någon barndomsvän kvar? Fille tex? <3 

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Assååå... känns som att det beror mer på personlighet än på kön liksom. 

67. Sämsta egenskap? Jag vet inte.. tycker sånt här med egna egenskaper är svårt. Har liksom svårt att se mig utifrån, om ni fattar vad jag menar?

68. Ketchup vs. senap? senap.

69. Sommar vs. Vinter? SOMMAR! NU. Tänk om det alltid var sommar.... shit vad skönt!

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Hade vart sjukt nice att testa! Men jag tror att det är dyrt... och det är inte värt mer än typ 200 spänn.. så kul verkar det liksom inte! 

71. Har du varit inblandad i en trafikolycka? neeeej :) 

72. Favoritfärg? Den blåa färgen som är på underkjolen på min balklänning som ingen vet hur den ser ut typ. Och lilaaaaaa!

73. Tycker du om att krama folk? JAG ÄLSKAR KRAMAR!

74. 100% chans på 1 miljon vs. 50% chans på 10 miljoner? 50% på 10 miljoner! :3

75. Vilka böcker har fått dig att gråta? böcker... gråta? Det skulle isåfall vara när jag var tvungen att läsa Kafkas "die Verwandlung" på tyska på inte så många dagar... insåg ju att jag aldrig skulle bli klar och boken verkade så sjukt tråkig! Men det var ju inte boken i sig. Det var tanken att behöva läsa den. Och jag grät aldrig.. men det är väl det närmaste.. ELLER NEJ! "Draken med de röda ögonen" grät jag alltid till när mamma läste den för mig när jag var liten! Älskade den <33

76. Vilka kändisar har du blivit kallad "lik"?  DET VILL JAG INTE DELA MED MIG AV.

77. Vad är du allergisk mot? Inget som jag är allergisk mot "på riktigt", men är lite allergisk mot nötter, mandel, jordnötter, pollen osv. 

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.. Möjligen om det inte är svenskt kött. Vi har ändå lagar om att man ska behandla djuren på ett bra sätt, till skillnad från de felsta andra länder. Sen får jag väl mer dåligt samvete när jag äter grönsaker som jag vet kommer från andra sida jorden, haha. 

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Jag tror att jag hade hetat Jenny även om hag var född av en man.... (dålig formulering av frågan antar jag...)

80. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? Olikaaaa!

 


Kommentar:
#1: Susanna

TOBIAS! :D Bara att knacka på! ;D

Svar: Hahaha, exakt! :D Vill du vara med?
Klickedicken

2013-04-14 @ 14:02:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: