Klickedicken

2013-04-18
20:49:00

Modevisning på fässberg!
Idag var det modevisning i min skola! Textil-esteterna visade upp kläderna de sytt under.. året? Jag vet inte, men coolt var det! :D Jag hade kameran med mig för att jag hade lovat att filma Julia som skulle vara modell åt en annan kompis, Ylva. Tror jag skrev om Ylva förra året när det var modevisning också..? 
 
I vilket fall så Tog jag ju inga bilder på Julia då, det blev bara en film, så har inget på henne att visa upp. Däremot gick en annan i klassen, Emma, också, så finns bilder på henne iaf :D (Det blev många kommatecken där! haha) Sen ville jag dela med mig av allas vår favorit; morotsklänningen! :D
 
 
Måste påpeka att jag ogillade ljuset... Det var jättestarkt ljus på allas ben, men man såg inga ansikten alls typ :((

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: