Klickedicken

2013-04-07
20:41:50

Påsklov
Innan påsklovet tänkte jag hela tiden att "när det blir lov kommer jag ha sjukt mycket tid och kan blogga maaaassor!". Så blev det inte! Jag harinte haft tid att göra någonting! Har inte slappat en sekund, gjort något hela tiden, men ändå inte fått något gjort. Typ. Antar att ni fattar?
 
Jag började lovet med att åka till landet och träffa mormor och morfar på påsken liksom. Det blev massa påskmat och så fick jag äntligen tid att sova! Vet inte om det var innan eller efter jag åkte till landet som jag och Vilma skrev projektrapport i fyra timmar. Det var duktigt av oss i vilket fall tycker jag! Meeen vi är inte klara än. 
 
Jag har träffat kompisar under lovet också! Vi hade en filmkväll i början. Liten och ful, men så mysig! Tre pers i en soffa och en dålig film om ett bröllop. Vi kollade två minuter, sedan visste man hur den skulle sluta. Perfekt. 
 
Vi körde på frisörkväll också! Jag klippte Julias hår igen! (Det växer tydligen sjuuukt fort!) Susanna tonade Julias hår svart samtidigt som Vilma tonade mitt underhår "blont". Det blev.. brunt. Jag ville ha bort det lila som var kvar, men det syns fortfarande. Vet inte om det belv coolt eller fult. Det får man bestämma själv om man ser det, haha! Något av det roligaste från frisörkvällen var nog ändå när Vilma skulle tvätta ur färgen ur Julias hår o Julia bara skriker! Det slutade med att hon låg i fosterställning och typ dog, så hon fick gå hem med lite lagom mycket färningsmedel kvar i håret (Y)
 
För övrigt har jag tränat en del! Friskis med Anna. Massa styrka. (Hade träningsvärk större delen av lovet kändes det som!) Sen var jag på det vanliga gymmet med Susanna och Julia. :D
 
Ett bra lov som tog slut för fort, med andra ord! Idag har jag försökt ta igen en del av det jag boooorde pluggat under lovet, men det gick sådär.. har iaf läst en del i min bok. Momo. På tyksa. Kul. 
 
Men nu ska jag fortsätta läsa! Puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: