Klickedicken

2013-04-16
21:57:51

Söka skola
Igår var sista dagen att söka det man vill gå i höst! Jag har tänkt hela tiden att jag ska gå Teknisk Matematik på Chalmers, men inser att jag kanske inte kommer in. Kan liksom inte vara säker på det iaf. Intagningspoängen har sjunkit massor de senaste åren, så förhoppningsvis fortsätter det så! 
 
I vilket fall kändes det dumt att inte söka något mer, så jag tyckte in massa grejer. 
 
Teknisk fysik är nästan självklart att det kommer efter TM. Bara det att det  har högre intagning, haha. Menmen. Vill ju hellre gå matte. :3 
 
De andra är mest intryckta för att fylla ut. Det påminner lite om när jag skulle välja gymnasium. Då valde jag Fässbergs Natur och fyllde på med massa skit jag ändå inte ville gå efter det. Hade tex Rudebecks som typ tredje val. De hade över trehundra och fässberg kom alla som sökte in på. Men det såg ju bättre ut att söka fler, så jag gjorde det. Och gör det nu också.
 
Jag var stensäker på att jag skulle gå Natur på Fässberg. Gick dit en gång och var såld direkt. Det kändes som att det var självklart att gå där. Det är samma sak med Chalmers. Fast mer. Jag SKA gå på Chalmers. Det har varit meningen med livet sedan alltid, att en gång få gå på Chalmers, ha chalmersmössa och bygga Cortège. Har jag lite flyt med plugget och en gnutta tur kanske jag får göra det i höst! :D:D Det hade vart underbart... <3
 
(Ja, nu blev det flummigt och osammanhängande som vanligt, men jag hoppas ni står ut. Det är iaf inte kommatecken mellan alla ord för att sedan avsluta med en omotiverad punk. puss)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: