Klickedicken

2013-04-21
20:13:40

Söndag är pluggdag. Eller?
Jag tänker varje vecka att jag ska plugga minst en timme efter skolan varje dag utom fredag. Jag ska vara ledig hela lördagen och plugga i princip hela söndagen. Det har varit planen hela trean och större delen av tvåan, men jag tror ärligt talat inte jag har följt det helt någon gång. Antingen pluggar jag hela helgen (om det är ett viktigt prov i början av veckan) eller så pluggar jag max en timme. 
 
Den här helgen har jag inte pluggat någonting! Skulle skrivit mitt svenskatal och en redovisning i religion idag, men har inte börjat på något av det. Dessutom skulle jag börjat läsa min engelskabok som jag lånade i fredags. Jag har läst en sida. Tror att det var ngt om barn på Irland. Kanske. 
 
Vad har jag gjort hela dagen då? Ingen aning! Eller jo.. jag har tvättat lite, börjat städa mitt rum (men inte blivit klar), tränat CX, promenerat till Götaplatsen med mamma, vart på husvisning, umgåtts med Anna och hennes sköna kompisar och planerat barnkalas. Det är en del ändå. Känns som att jag inte gjort någonting! Men, som sagt, ingett plugg alls. Kanske ska ta och börja med religionen ändå! Den ska ändå vara klar och redovisas på tisdag. Min fråga är då "hur förhåller sig egyptisk mytologi till demokrati?". Jaa... Det var en diktatur med farao som ledare. Alltså ingen demokrati. Klart! Vet verkligen inte vad jag ska skriva... Aja, får ta och sätta igång! Vi hörs när jag har tröttnat! ;D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: