Klickedicken

2013-04-12
20:00:55

Tjo!
 
Ikväll är jag ledig! Har pluggat tyska som en tok i flera dagar och provet idag känns ändå okej. Det gick inte så mycket åt helvete som jag hade väntat mig typ i måndags, men vågar inte hoppas på några betyg. Då går det alltid dåligt, haha!
 
Imorgon ska jag plugga matte diskret hela dagen eftersom jag har slutprov i det på tisdag och inte hinner plugga alls på söndag och inte speciellt mycket på måndag. Menmen. Sånt är livet!
 
Med andra ord är den här fredagkvällen min lediga stund denna veckan! Huuuur tillbringar man en ledig stund om inte framför Let's Dance med familjen!? :D
 
Tyvärr funkar inte blogg.se-appen på mobilen och har inte mycket bilder på datorn som inte är gamla... Har inte heller hunnit ladda kamerabatteriet sedan i påskas.. hahah men det kommer!
 
Puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: