Klickedicken

2013-04-23
22:30:45

Vatten
Vatten är så sjukt gott! Alltid om någon frågar vad jag vill ha o dricka svarar jag vatten. ÄLSKAR DET! Man borde dricka mer vatten, allt blir så bra. Man slipper huvudvärk tex. ;D
 
Men det finns ju bra och dåligt vatten såklart. Det är lite kul att man kan känna skillnad på smaken på vattnet varifrån det kommer. Det godaste vattnet kommer tex från Move Dansstudio. (Ja, vi snackar kranvatten.) Vattnet man får därifrån smakar liksom som man tror att loka ska smaka när man ser reklamen! Friskt och ah. Vad de nu säger. Kanske var ramlösa egentligen? Men ni fattar vad jag menar!? Sedan är vattnet hemmifrån helt okej. Det smakar bara vatten. Det man tar på gymmet smakar mycket mer klor än det hemma, och luktar sju resor värre! Av klor. Inte typ ngt annat. Nästa steg på klorlukt är simhallen, haha. 
 
Jag vet inte riktigt vad jag ville med det här. Kom bara att tänka på det när jag tog upp min vattenflaska ur väskan, drack ur den och tänkte "fan vad gott, det här måste komma från dansen!"
 
Såååe, vill ni ha tillgång till sjukt gott vatten, börja dansa på move! ;D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: