Klickedicken

2013-08-18
20:50:00

Eldrimner eller kebab? Personlighetstest.
Igår var planen att träffa Theo och att gå på Eldrimner o fota. Dessutom skulle jag fira min plastbrors födelsedag. 
 
Födelsedagsfirandet var ganska lamt, men okej. Jag var trött till tusen och jag känner typ ingen som var där, såååe. Theo kom hit efter, kul juu. Första gången jag såg honom på typ länge! Vet inte vad vi gjorde.. snackade massa, hängde tvätt, tvättade, kollade på videos på yt, snackade lite till, hängde i soffan osv.
 
 
Egentligen skulle jag gått på Eldrimner och fotat (de kommenterade tom på fb att de ville att jag skulle komma och att det är kul att se mina bilder!) meeeen när det var tjugo min totalt och INGEN ville gå med kändes det fett ovärt och soffan var mycket mer inbjudande. Så stannade hemma och gjorde personlighetstest med Theo istället hahha :D
 
Eldrimner på sticky någon gång.. Alex som sjunger och Otto där i bakgrunden. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: