Klickedicken

2013-08-18
18:29:00

Engel och videoblogg
Ojoj, nu var det ett tag sedan. IGEN. Tänkte att jag kan börja med att berätta om i torsdags.
 
Dagen började med att Vilma kom hit för att vi skulle klippa ihop lite bloopers från vår julkalender! Det är egentligen något vi tänkt göra sedan i julas, men det har inte blivit av, så jag bjöd hit henne! ;D Bara att kolla igenm massa klipp och hitta vad vi ville ha med tog hela förmiddagen, så sen fanns inte mycket energi kvar till att klippa ihop det. Vi gjorde en enkel variant och visade hur man INTE gör en skumorm. Det var nämligen bara ett långt videoklipp, så vi behövde inte klippa o klistra så mycket :)
 
 
Efter det klippte jag snabbt ihop en där vi bara, helt enkelt tog med hela klipp. Sååå fortfarande enkelt.
 
 
Sedan var det slut på vår kreativa förmåga och Vilma var sötsugen... Gissa om vi bakade bullar? Såklart bjöd vi dit Julia också. Är fortfarande "skyldig" henne en sats bullar! Lucas kom också och lite senare dök också Matz och Ella upp! 
 
Göteborgskalaset är ju nu, eller kulturkalaset som man säger nu för tiden, och det skulle vara metalkväll just denna kvällen. KUL tänkte vi. Engel, som skulle vara huvudband är väl ändå bra? Ingen vet hur de låter, men det kändes som att de var bra, så jag, Matz och Ella åkte in till Brewhouse för att kolla. Såklart träffade vi Fille där också. Yay! :D Jag och Fille röjde rätt bra, moshpit o allt liksom. Meeeen... Engel är inte alls bra. Hahha, jaja, sånt är livet liksom. 
Vi stod liksom näst längst fram, men om man vände sig om såg det ut ungefär såhär. ENGAGERAD PUBLIK. haha

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: