Klickedicken

2013-08-06
20:00:00

Klippa håreeet
Jag var hos en frisör och klippte mig första gången någonsin typ igår! Helt sjukt. Det kändes såååå lyxigt! Har typ en tredjedel av mitt gamla hår kvar nu, så det väger typ iiingenting. Asskönt bara det liksom. Sen att det inte syns så stor skillnad är en annan sak. Eller mamma tycker inte det syns så mycket. Men ah. Det är mycket lenare också. Myyyys. 
 
Fick ett ryck där mitt i och ba "Åh, jag vill också bli frisör!", meeen tror inte mina händer skulle palla det. Kan ju alltid klippa kompisars hår! (Får väl börja ta betalt av folk!) Ett bra litet extrajobb, haha. Svartfrisör. Jag och Fille skulle ju jobba med det kom vi fram till för typ läängesedan. Hennes mamma dissade det hårt, har jag för mig. XD
 
Måste säga att jag lätt kommer gå till frisören igen! 350 spänn var det ju lätt värt liksom :3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: