Klickedicken

2013-08-12
12:36:40

Ullared
Jag var i Ullared med Susanna och Julia för några dagar sedan! Mys. 
På något sätt är den här bilden så typiskt oss...
 
Här är lite av det jag köpte. Mysbyxor i storlek enorm är ett måste! De är lila för övrigt, även om det inte syns på bilden. Sen ser ni vad det är ;) Sportbh som är exakt likadan som en jag redan har, bara för att jag gillar den :D
 
Här ser man direkt vad allt är.. Krävs inga större kommentarer på det. Miniräknarskalet är bästa köpet! Älskar det :3 Köpte lite mer typ shampoo o sånt, men orkade inte springa till badrummet och leta upp det. Hoppas det är okej med er ;)
 

Kommentar:
#1: Natta

Vad är "wow" grejerna förnått? O.o ser ut som kalsonger, kan de stämma? Haha

Svar: haha trosor, Natta.. trosor
Klickedicken

2013-08-12 @ 14:16:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: