Klickedicken

2013-12-25
17:23:03

Julafton
Denna julafton har jag mest hängt med mina kära syskon. Då blir allt oftast väääldigt oseriöst xD
Uppklädda för julfirande hos farmor. Oseriösa redan här, dock ;)
 
Jag, farmor och Anna! Träffar farmor alldeles för sällan som det är nu! Saknar henne grovt. <3
 
Farmor ville ha en bild på alla barnbarnen... Det gick som det brukar XD
 
Så fort det finns en bäbis på stället är alla bilder på den.. så nu verkar det som att jag tycker vääääldigt mycket om barn helt plötsligt.. x)
 
Man kan inte ens borsta tänderna på kvällen utan att det fastnar på bild asså....

Och med detta vill jag säga god fortsättning XD

Kommentar:
#1: natta

Som om du håller i bäbisar haha

Svar: haha jaaa :p
Klickedicken

2013-12-25 @ 19:15:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: