Klickedicken

2013-12-25
17:44:56

Stockhooolm
Gissa vart jag ska på nyår? Joooo till Stockholm! Jag vet inte hur jag ska överleva och skaffa mat och sånt när man inte förstår vad de säger där uppe, men det ska nog gå... Neeeej, jag skojar. Det ska bli askul :D 
 
Det enda vettiga jag har gjort idag är att skaffa biljett hem från sthlm och snacka med kusiner för att bestämma när jag och Tobbe ska få komma och hälsa på dem och kolla på deras nya hus! :D Bra att ha det gjort, men känner inte att produktiviteten flödar idag, riktigt. Funderar på att bara ligga och lyssna på Zombiekrig ett tag nu. BARA för att de är bäst! <3 Har typ slarvat bort en skiva av dem också. Den kaaaanske är i köket, så får kolla där innan jag blir ledsen liksom x)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: