Klickedicken

2013-02-04
19:41:17

ADD eller ngt?
Varför är det så svårt att koncentrera sig!? 
 
Jag har fysikprov på onsdag och har knappt räknat något sedan förra provet. Det är verkligen inte okej! Men jag kan ändå inte få mig själv att räkna. Vad är problemet? Egentligen liksom..
 
Det är då man börjar fundera på om man har riktiga koncentrationssårigheter. Kan det vara så? Jag kan ju sitta i timmar och räkna om jag bara bestämmer mig. Hmm.. 
 
Detta återstår att utreda. Om jag någon gång skulle orka. Jag har ändå gjort typ tio uppgifter idag.. eeeh, av typ hundra? Men ändå! Bättre än inget (a)
 
Nu ska jag gå och försöka göra lite till. 
 
Puss
 
Bara för att lägger jag upp en asgammal bild från när jag, Fille och Natta gjorde kladdkaka. Det här är glasyren! :D

Kommentarer:
#1: Anonym

Och du tycker inte att bilder på dig passar in i dina inlägg men smet passar in till plugg? ;)

Svar: Hej Natta! Klart det gör. Alla som pluggar vet hur mycket man äter.. eller hur mycket de flesta äter. Då passar smet skitbra. ;) Sen var det vad jag hittade och hade inte riktigt tid att hitta ngt annat :P Sen har jag tänkt ladda upp den typ länge. ;)
Klickedicken

2013-02-05 @ 00:40:35
#2: Anna

Tjabba!
Jag gillar kladdkaka! Mums mums mums!

Svar: Nomnomnom
Klickedicken

2013-02-05 @ 22:15:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: